Thursday, January 3, 2008

i added 2 songs in this blogspot post

just added 2 chinese songs in imeem music player.

first song, quite meaningful as it tells me i can be stronger and be myself..
second song, trix told me she thinks of me when she listens to this song.. (i know why..)

seriously, i know you guys just worry about me, for me being too negative and be blinded.. well, like trix said so i can be more wiser in relationship. every relationship makes me stronger, this i confirm.

let's laugh for the tears and looking forward to a better 2008.


1. 《崇拜》Fish Leong

你的姿态
你的青睐
我存在 在 你的存在
你以为爱
就是被爱
你挥霍了我的崇拜
我活了 我爱了
我都不管了
心爱到疯了 恨到算了
就好了
可能的
可以的
真的可惜了
幸福好不容易
怎么
你却不敢了呢
我还以为我们能
不同于别人
我还以为不可能的
不会不可能
你的姿态
你的青睐
我存在 在 你的存在
你以为爱
就是被爱
你挥霍了我的崇拜


我活了 我爱了
我都不管了
心爱到疯了 恨到算了
就 好了
可能的
可以的
真的可惜了
幸福好不容易
怎么你却不敢了呢
我还以为我们能
不同于别人
我还以为不可能的
不会不可能
你的姿态
你的青睐
我存在 在 你的存在
你以为爱
就是被爱
你挥霍了我的崇拜
风筝有风
海豚有海
我存在 在 我的存在
所以明白
所以离开
所以不再为爱而爱
自己存在 在你 之外
梁静茹 - 崇拜



2. 《是非題》范瑋琪

每段故事都有一篇劇情
每段愛情都像動人旋律
一顆真心卻只向著你前進
也許愛越單純越著迷

你是窗外另外一片風景
在你眼裡我是什麼關係
你的呼吸存在我的愛情裡
何時能 誠實面對自己

我們從不開口那個原因
那一句我愛你 永遠像少了勇氣
別人都說 我和你之間的關係 沒有人相信只有關心

我們從不證實那個問題
那一些是非題 總讓人傷透腦筋
我會期待 愛盛開那一個黎明 一定會有美麗的愛情

你是窗外另外一片風景
在你眼裡我是什麼關係
你的呼吸存在我的愛情裡
何時能 誠實面對自己

我們從不開口那個原因
那一句我愛你 永遠像少了勇氣
別人都說 我和你之間的關係 沒有人相信只有關心

我們從不證實那個問題
那一些是非題 總讓人傷透腦筋
我會期待 愛盛開那一個黎明 一定會有美麗的愛情

Hey~~~

我們從不開口那個原因
那一句我愛你 永遠像少了勇氣
別人都說 我和你之間的關係 沒有人相信只有關心

我們從不證實那個問題
那一些是非題 總讓人傷透腦筋
我會期待 愛盛開那一個黎明 一定會有美麗的愛情

Hey~~~

____________________________________________________________________________________

p/s: pardon me. this post strictly for those who can read/understand chinese.

No comments: